''Siitä on vuosi, isä''
''Minä ikävöin sinua todella''
''Äiti sanoo sinun olevan turvassa nyt''
''Kauniissa paikassa nimeltään Taivas''
* Laulu alkaa*
''Meillä oli tänään sinun lempiruokaasi päivällisellä''
''Minä söin kaiken!''
''Vaikka minä en pidä porkkanoista''
''Opin uimaan tänä kesänä''
''Osaan jopa avata silmäni''
''Kun olen veden alla''
''Etkö voi nähdä minua?''
''Minä aloitin päiväkodin tänä vuonna''
''Minä kannan ylmpärilläni kuvaa meistä''
''Kannan kuvaasi sinisessä lounaslaatikossa'' <-- Joku jos osaa, ni kiitti :D
''Sinä olet paras isä...''
''Minä voin keinua keinumistani itsekseni''
''Vaikka minä ikävöin keinuttamistasi''
''Etkö voi nähdä minua?''
''Ikävöin sitä kuinka kutitit minua''
''Kutita minun mahaani''
''Minun mahaani sattuu''
''Minä yritän olla itkemättä''
''Äiti sanoo että se on ok''
''Tiedät ettet pidä siitä kun itken''
''Et ikinä tahdo minun olevan surullinen''
''Minä yritän isä mutta se sattuu''
''Onko totta, ettet enää ikinä tule kotiin?''
''Ehkä jokupäivä''
''Minä voin vierailla taivaassa, ok?''
''Minun on aika mennä nukkumaan nyt''
''Minä nukun valot päällä''
''Jottas sinä tulisit kotiin'
''Ja pussata minua, hyvää yötä''
''Rakastan sinua paljon''
''Ikävöin sinua isä''

Kiitos Ulrika ja Veera, ku autoitte suomentaa noi pari juttuu :) Varmaan tääkin päin mäntyy xDD

E//
Kiitos ulrika tuosta '' kannan kuvaasi Lounaslaatikossani '' - jutusta!