Keskustelu Lintukodon Oraakkelin (http://www.lintukoto.net/viihde/oraakkeli/) kanssa 12.4.2008:

Minä:      Katsotko Salattuja Elämiä?
Oraakkeli: Älä hermoile, homma on hanskassa!

Minä:      Hyvä. Katsotko aiheeseen liittyviä videoita Youtubesta?
Oraakkeli: Voi, tuollainen tuntuu aina yhtä hyvältä!

Minä:      Oletko sitten katsonut Ipillä keittää remixejä?
Oraakkeli: En, mutta sinä olet.

Minä:      Mistäs tiesit ^^ Oletko katsonut mitään Ismoon liittyvää?
Oraakkeli: Luotettavasta salaisesta lähteestä.

Minä:      Uulalaa. Mikä on salainen lähteesi?
Oraakkeli: Maailman kaunein asia.

Minä:      Pidätkö edes Salatut elämät remixeistä?
Oraakkeli: Totta kai! Entä itse?

Minä:      Kyllä. Tulevatko Salatut Elämät maanantaina?
Oraakkeli: OK.

Minä:      Niin, tulevatko?
Oraakkeli: En, ainakaan en tunnusta mitään. Ainakaan kovin mielelläni.

Minä:      Vastaisit nyt, tulevatko?
Oraakkeli: En, koska peräpukamieni koko asettaa hommille tiettyjä hankaluuksia.

Minä:      Näenhän sen sitten itsekkin. Nyt pitää mennä! Heippa!
Oraakkeli: Kyllä, mutta ei tänä vuonna, mutta muista että elämme hektisesti muuttuvassa yhteiskunnassa.